9 Ağustos 2012

Windows 7 Orjinal Yapma (RemoveWAT) İndir - Download

113 Yorum


Windows 7 sisteminizi kolaylıkla orjinal yapmanıza yardımcı olur. Kullanımı da çok kolaydır. İndirdiğiniz dosyadaki programı çalıştırın ve RemoveWAT yazısına tıklayın. Bu kadar basit sistem kendi kendine restart atıp açıldıktan sonra artık ürününüz orjinal olmuş demektir. Kolay gelsin...
Not: 1-2 dakika içerisinde kendi yeniden başlatmaz ise siz başlatın.
Not2: Antivirüs programınız varsa devre dışı bırakın. 4-5 yıldır bu program ile windows'u orjinal yapıyorum sizde güvenle kullanabilirsiniz.


Rar Şifresi: www.bilgisayariz.tk

113 yorum: Sende Yap! Yorum Kuralları ▼
Not:
*Türkçe'yi düzgün kullanın.
*Google hesabınız yoksa yorumlama biçimini Anonim olarak seçin.
*Konu dışında sormak istediklerinizi iletişim bölümünden iletiniz.
*En önemli altın kural ise emeğe saygı gösterin ve 5 saniyenizi ayırarak yorum yapın!

  1. gerçektende oldu teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. hocam cok sağol kac gundür arıyorum bunu

    YanıtlaSil
  4. İnidirom inş çalışır önceden olmustu :D

    YanıtlaSil
  5. İnidirom inş çalışır önceden olmustu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim bizzat kullanmaktayım sorunsuz çalışıyor.:)

      Sil
  6. inşalah çalışır

    YanıtlaSil
  7. Kullandım oldu, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. unuttuğunuz bi yer var . Win 8'de windows definder var ve bilgisayar koruması devre dışı olmuyor . Crack virüslü olarak görünür bunu unutmuşsunuz ..

    YanıtlaSil
  9. Zaten windows 7 için olduğu başlıkta ve içerikte yazıyor. Windows 8 için demedik yani :)

    YanıtlaSil
  10. yav şfresi ne bnun yazmıo :S

    YanıtlaSil
  11. iyi güzelde oldu diyenler rar şifresini nasıl aştı acaba çok merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
  12. disqus_IbMFudmIBd2 Aralık 2012 15:22

    www.bilgisayariz.tk rar şifresi

    YanıtlaSil
  13. tehtit olarak algılıyo çalışmıyo

    YanıtlaSil
  14. yaaa şifre ne

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. bende daha İYİSİ WAR :D OTOMATİK RESET İŞLEM TAMAM

    YanıtlaSil
  17. disqus_NviA4jAwr67 Ocak 2013 13:52

    indirmeyin rar şifresi istiyor.Şifre belirtilmemiş...

    YanıtlaSil
  18. admin bey bu verdiğiniz linkte rar şifresini bulamadım yardım edermisiniz lütfen bana

    YanıtlaSil
  19. Rar Şifresiiiiii

    YanıtlaSil
  20. remome wat şifre LAZIM VE GORÜNMÜYO SİTENİZDE ADMİN BEY:

    YanıtlaSil
  21. EYVALLAH HAZIRLAYANA SĞL İŞE YARADI ;)

    YanıtlaSil
  22. İndirdiğinizde ve rar'ı açtığınızda sağ tarafta şifre yazıyor zaten, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  23. bunu indirdim ama çalısçaliştır gelmiyo yardm edin

    YanıtlaSil
  24. bunu indirdm ama çalıştır gelmiyo yardm edermisiniz

    YanıtlaSil
  25. Güzel paylaşım indirirken hiç zorluk yaşamadım.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  26. indirdimm ama winrardan açamyorumm bi yardımcı olunn

    YanıtlaSil
  27. teşkkürler bu güzel paylaşım için .)))

    YanıtlaSil
  28. yasar.tokac@hotmail.com6 Mart 2013 15:57

    Saol abi 2 gün Ürün anahtarı İStiyodu senn sayende artık istemıor :DD

    YanıtlaSil
  29. dosya yükleniyoramı tıklayalım yoksa aç yazıyor onammı tıklaYALIM TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  30. Benimki rar inmiyo media player olarak iniyo açamıyorum ne yapmam alzım

    YanıtlaSil
  31. Eyvallah Kardeşim Emeğine Sağlık İndirmek Müthiş Kolay.

    YanıtlaSil
  32. Dostum Verdiğin program pc'yi dondurdu pc acılıyor fakat hiç bi işlem yapamıyorum

    YanıtlaSil
  33. cok teşekkür ederim hemen sorunu çözdü professional için denedim sonuç olumlu eyvallahh

    YanıtlaSil
  34. tuna elekt..4 Nisan 2013 15:03

    www.bilgisayariz.tk rar şifresi budur

    YanıtlaSil
  35. beyler inmiyor ki ya?? insede o program gelmiyor ya lütfen cevappp

    YanıtlaSil
  36. Raar şifresi www.bilgisayariz.tk ama bn indiremiyorum,indirsemde o yukardaki program gelmiyor lütfen yardım.

    YanıtlaSil
  37. Nasıl indircem yukardaki program gelmiyor,indire tıklıyorum indiriyo sonra tamam a tıklıyorum bi web sitesi geliyor.YARDIMMMMMM

    YanıtlaSil
  38. admin yardımmmmmmm indiriyom tamama tıklıyom web sitesi geliyor yukardaki program gelmiyor yaaaaa
    !!!1!!

    YanıtlaSil
  39. bunu yapana çok te şekkür ederim gerçekten çok yardımcı oldu

    YanıtlaSil
  40. trojan yüklemişler

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. rar şifresi olmuyoo www.bilgisayariz.tk bunu qiriyom

    YanıtlaSil
  43. www.bilgisayariz.tk giriyom olmuyo

    YanıtlaSil
  44. Süper.Denedim işe yaradı.
    Teeeeşeeekkürleer.
    Çook güzeeeeel

    YanıtlaSil
  45. Tebrik ederim Bilgisayariz.blogspot.com. Hayatımda çok orjinallik programları aradım ama bir tek bu işe yaradı.Şimdi ki bilgileri:
    Windows Ektinleştirildi

    YanıtlaSil
  46. Bilgisayariz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  47. gerçekten ben zor beğenen biriyim ve yararlı gördüğüm hiç bir site içinde kayıtsız kalmam. sizi tebrik ediyor bu güzel hizmetinizden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum...

    YanıtlaSil
  48. Bunca insan yapıyorda sen yapamıyorsan öküzlük sende o zaman adamım terbiyeli ol!

    YanıtlaSil
  49. Asıl ben teşekkür ederim düşünceleriniz ve emeğe saygınız için.

    YanıtlaSil
  50. Güle güle kullanın hayırlı olsun. ;)

    YanıtlaSil
  51. Rar şifresi yukarıda yazdığı gibi www.bilgisayariz.tk



    Ayrıca programı indirdipte winrar ile açtığınızda da detaylı olarak sağ tarafta rar vs... herşey yazıyor arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  52. Güzel kardeşim indir'e tıkladığında removewat programının simgesi görünecek açılan sitede. Ona sağ tıkla indir de iner oke..

    YanıtlaSil
  53. emeğinize sağlık teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  54. problem sizden kaynaklanmakta bence, şuan tekrar baktım iniyor ve problemsiz çalışmakta. skydrive'dan dosya nasıl indirilir diye google amcaya sor. winrar programının kurulu olması lazım bilgisayarında programı açabilmen için. iniyor ise nerede kayıtlı oldugunu bul!

    YanıtlaSil
  55. Kardeşim Ellerine Sağlık Yemin Ediyorum. Bundan önce çok aramıştım böyle program windows 8 i hacklemiştim beğenmedim windows 7 ye döndüm şuan ultimate sürümü sayende orjinal kullanıyorum ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  56. ellerine saglık hocam .. indiriyorum.. umarım calısır. :)

    YanıtlaSil
  57. len hiç bi işe yaramadı

    YanıtlaSil
  58. sende var birader sıkıntı ;)

    YanıtlaSil
  59. Resimden açıklama yaptım bakınız.

    YanıtlaSil
  60. sağolasın admin emeğine sağlık allah ne muradın varsa versin hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  61. muhammet git abdest al rar şifresini kopyala yapıştır yapsan bile hata vermiyor sen nasıl yapamıyon

    YanıtlaSil
  62. teşekkürler levent.

    YanıtlaSil
  63. Yanıtlar
    1. Format istiyor mu derken?

      *Sadece indirdiğiniz programı çalıştıracaksınız ve bilgisayarınız otomatik yeniden başlatılacak ve açıldığında windows orjinal olacak...

      Sil
  64. levent puslu arkadaşım, program için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  65. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. Removewat fotosunu ekleyip de içine başka bir program ne diye koyarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek istediğini anlayamadım. Program sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır.

      Sil
    2. Program calisiyor denedim

      Sil
  68. Kolay gelsin ustam karısılıklı sponsor reklamlari yapalimmi?
    http://dizihd.blogspot.com.tr sitem redvarg94@gmail.com ulasabilirsin

    YanıtlaSil
  69. windows home premium da çalışmıyor hocam bi yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bilgisayariz.blogspot.com.tr/2013/10/windows-7-orjinal-yapma-windows-loader.html bunu deneyin.

      Sil
  70. Program ise yaradi paylastigin icin saol...

    YanıtlaSil
  71. dostum çok teşekkürler inanılmaz yardımın dokundu bir türlü düzeltemiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaradığına sevindim iyi günler.

      Sil
  72. Windows 7 Profesional'da Çalışıyor.

    YanıtlaSil
  73. abi ya ben okuldayken abım burdan yaptı elıne saglık hersey sorunsuz calısıyor bi aero ıstıyo okadar kısılestır dedıgım zaman baslat menusunun cubuk rengı degısmıyo yardım edermısınn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim o işin bu program ile alakası yok. İşletim sisteminde sıkıntı vardır.

      Sil
    2. Rar ne işe yarıyor? Ben indirdim parola istiyor oraya rar şifresini mi yazıcam?

      Sil
  74. bu programı bir türlü indiremedim nasıl indire bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndir butonuna tıkladıktan sonra açılan sayfada removewat programına sağ tıkla ve indir'i seç.

      Sil
  75. ben de indirdim. faydali oldu. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  76. 10 numarasınız çok teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yapıp iyi/kötü görüşlerinizi bildirdiğiniz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  77. virüs buldugundan çalışmıyo ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anti virüs programını devre dışı bırak o zaman. Virüs yok programda fakat bazı antiler virüs olarak algılayabiliyor.

      Sil
  78. Allah tuttuğunu altın etsin rabbim seni cennetine göndersin sağol kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinne yaradığına sevindim, teşekkür ederim iyi dileklerin için. :)

      Sil
  79. rar şifresi ne bulamadım da

    YanıtlaSil
  80. Çalıştı çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  81. abi bende bir hata veriyor rar şifresini girince

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kopyala yapma kendin yazarak gir rar şifresini.

      Sil
    2. aplye basıorz işlemi yapması icn

      Sil